mia-

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Mia - 24 november 2010 18:22

Fullt ös medvetslös!!!

 

Jag kör på som aldrig förr. Kom dock av mig helt med att blogga. ska bättra mig.

 

Träningen går bra. Blev dock ingen träning i helgen som var. Men men

Denna vecka har jag gått ut ganska så hårt.

M träning på VCE

T badhuset och sedan till stallet

O träning på VCE och sedan till stallet för att ta hand om sötgröt

T vattengympa Sedan jobba

sedan får man se hur det blir i helgen med träning.

 

Men vågen visar iallafal -8kg så underbar skönt. Bara att kämpa på.

och på måndag ska jag till farbror doktor... nervös... jaaaa... hua...

Nehe dags att fixa lite mat ligger aningens minus på mat intaget idag. Har vart lite mycke o så i.

 

                                                  
                                                  
 

SötGröt Emilia ute i snöstormen!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards